יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

An Interview with a Designer

This is an interview I got from a friend, Dan Shtramer ,a web Designer. Couple of the issues seamed to me a bit important and worth sharing. It's in Hebrew and will be translated by demand.
9.מה יותר מאתגר אותך עבודת העיצוב או העבודה הטכנית?
מאתגר אותי הצד העיצובי והטכני יחדיו. זה פועל עלי בגלים (של תשוקה ותסכול בדרכ). בכל גל כל אחד מהצדדים דומיננטי לסירוגין. בדרכ אם גל נמשך יותר מדי זמן התשוקה הופכת לתסכול משתק ומתיש ואז עלי לגייס את כל כולי על מנת להתקדם הלאה (ולצאת שפוי).
6. כשאתה עובד על עיצוב האם אתה ניגש ישר לפוטושופ או משרבט כמה סקיצות?
אעדיף חופש אמצעי מלא לפני שאני ניגש למחשב, למרות שלפעמים החופש הזה לפעמים מושג דווקא באמצעות מחשב. לדוגמא, בנית אובייקטים בתוכנות תלת(ממד) והצבת מצלמות (וירטואליות) בקלות יחסית על מנת למצוא ולהתנסות בקומפוזיציות שלא חשבתי עליהן מראש.וזאת לפני בדיקת תאורה וצבע בסצנה.
8. מה נותן לך השראה, אתר? מעצב? או התרחשויות מהיום-יום?
אני מתחיל מה"רדי מייד" ממקור כלשהו– ממשהו מוכן שיש בו משהו ועליו אני עושה שינויים. במילים אחרות אני זקוק לגירוי חיצוני חזק- אחכ זה מסתדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה